Kızlar ne durumdsnz bakalm ?
Kubracma 39+2 hala ne sancı ne kasılma ne bişey çıkmaya hiç niyeti yok😄
Kubracma 39+ 3 bu gece doğa bilir sabah 8 de yatışımız var 😍
Kubracma 39+1 sabırsızlıkla bekliyorummm
39+6 gelmiyordu
38+2 çok sabırsızım asla uyuyamıyorum 🤦🏻♀️