Beyzadncc çok benzerini 34. Haftada bende yaşadım. Gece ağrı girdi. Ertesi güne kadar bekledim geçmeyince gittim, 3cm açılma ile erken doğum dediler. Ciğer geliştirici iğne yapıp yatış verdiler. Nidicartı başladılar sancıları durdular. Şuan 36+2 3cm açılma ile kaldı evde dinleniyorum 38de doktor alacak. Ama şuan ble gelse kritik dönem geçti dedi. Hiç kalkmadan dinleniyorum. Diğeceyim ihmal etme bi görün doktora. Ben iyi ki acile gitmişim diyorum