Hanımlarr hayırlı geceler 6+6 haftayim 5+4 de bebeği ve keseyi görmüştük kese etrafında kanama olup durmuş demisti progestan kullandım ve progynex igne oldum. Yarın sabah kontrolum var ve ben çok heyecanlıyım, çok tedirginim. Lütfen bizim için dua edin yarın bir sorun olmasın kalp atışını duyalım 🤲🤲