Cok heyecanlıyım yazacaklarıma oncelıkle normal Doğum yapmış arkadaşları kutluyor ve saygıyla egılıyorum 07.08.2019 sabahı tuvalete uyandım ve suyum geldi cok şaşırdım çünkü oncekı gun doktorda birseyimiz yoktu hersey normaldi normal Doğum olsun istiyordum bi cm açıklıkla başladık sabah 6:30 da 12 ye kadar hep bi cm elıme damar yolu açtılar onda bile bayılacaktım nerdeyse bi de o açıklık kontrol etme meselesi cok acı verici galıba doktorum hissetti normalyapamatacagımı sabret dedi sabredersen olur ama benim agrı esıgım cok dusuk sancı geldıkce tuvalete gittikçe basım döndü ve sonunda 12:30 da sezeryan kararı aldım o kadar acı cekmeyim dedim annem rahmetlı olduğu için ağlamayacağım diye söz verdım duygusallaşmayacaktım hiç sezeryanda kızımın ağlayışını duydum bol bol dua ettım aılemize ona hepımıze en sevdiklerime tam o arada amelıyathane de bi adam cok duygusuz aglamıyo dedi 😂kızımı görünce ağlamaya başladım canım meva’m artık kollarımda allah isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin cok istiyordum bebegımın olmasını biraz da bekledim açıkcası cok başka bi duygu sezeryan dan sonra hemen kalkıp ona bakmak istiyorum agrılarım var yürürken zorlanıyorum evet ama geçecek hepsi.allah herkese sağ salım kucağa almayı nasip etsin