Bende 5+4 de Salı günü gittim bende de kese gözüktü içinde embriyoyu göremedi. Hatta yolk sac dan bile bahsetmedi ben de sormadım ama elimdeki ultrason kağıdında yolk saç ı ben de göremedim 🤔 öylece beklemedeyim . Bi on gün sonra 7. Hafta da gitmeyi düşünüyorum. 😏