[silindi] Uzun süredir forumu takip ediyorum ama yeni katıldım :) Ulviye hanıma muayene oldum gayet hoş biri ama hiç Doğumu ona yaptıran ya da tanıdığı olan var mı acaba fikir almak istiyorum.
Melegimm19 [silindi] doğum yapmadım daha 24+3üm canım ilk kontrolden beri ona gidiyorum fazlasıyla memnunum hatta sabah randevumuz var her zaman çok ilgilidir pozitiftir 😍
Erenveannesi [silindi] ben kendisinden memnun kalmamıştım tabiri caizse suratsız birisi. Onun yan odasındaki güler yüzlü doktorun adını hatırlamıyorum ama ben olsam ona giderdim 😊
[silindi] Melegimm19 evet çok tatlı bir bayan ben de bugün muayene oldum ilk defa. Araştırıyorum ama henüz bir yoruma denk gelmediğim için sormak istedim😊 insta.dan baktım ama sayfası kapalı ve bir şey paylaşmıyor sanırım.
Melegimm19 [silindi] ben rakip ediyorum canım çok aktif kullanmıyor yani paylaşım yapıyor ama sık değil 😊 Ne zaman arasanız yazsanız mutlaka döner benim ilk ayların feci bulantılı geçti lekelenmelerim oldu o kadar ilgilendi ki o yüzden hiç araştırma yapmama bile gerek kamaıd sadece doğum paketi yaptırıken doğum katını odaları falan gezdim zaten bulantı zamanı hastanede de çok yattım herkesle tanışmış kaynaşmış oldum bütün ekip çok iligili ve benim güvenim tam burası veya başka bir yer içine sinen biyerda sağlıkla devam edersin umarım canım 😍🙏
[silindi] Melegimm19 inşallah canım benim sen de süreci umarım hep böyle memnun kalarak tamamlarsın ☺️ Evet ben de gezdim çok beğendim uzun süredir araştırıyorum, benim de içime sindi sadece yaşının genç olması yorum aramama sebep oldu sanırım 😅
Melegimm19 [silindi] inşallah canım❤🙏yani bende sanırım 3 aylık falandım randevu alırken eğitim kısmını görünce incelemiştim tıp fakültesini cumhurbaşkanı burslusu olarak üstün başarıyla bitirmiş ve 2012 den beri doktorluk yapıyor eğitim araştırmadaymış o senelerde uzmanlık eğitimini orada almış bu hastane açılınca buraya geçmiş bunun dışında sayamayacağım seminer riskli gebelik eğitim ve kurslarından eğitim almış olduğunu gördüm içim birkez daha rahatladı 😍
[silindi] Melegimm19 çok teşekkürler ☺️ yine de Doğum yapan birilerini duyarsak burdan birbirimizi haberdar edelim
Mrsde05 Merhabalar bende ulviye hanım a başladım ve cinsiyetimizide söyledi ilk muayene de ilgisi alakası çok güzel yarın içinde 3 lü taramaya gidecegim bakalım hayırlısı
Mrsde05 Merhabalar doğum yapan oldu mu Ulviye hanımda nasıldı hastane dr yardımcı olurmusunuz ocakta doğumum var memnun kaldınız mı 😊
Mrsde05 Hzleliztosss bilmem hiç dikkat etmedim bebeğin hakkında gerekli bütün bilgileri veriyor açıkçası hani bizde soruyoruz hocam nasıl kilosu falan diye