busrablc Arkadaşlar mesaj kısmında sorun mu var acaba. Bebegimden gelen mesaj telefonuma bildirim olarak geliyor ama mesajın tamamını göremiyorum. Uygulamanın mesaj bölümündede görünmüyor. Nasıl gorebilirim