beyazguvercinim33 Dgngdn yahu bacımmmm Ankara’da yeni hastane de detaylı ultrason var ben yaptırdım özellere para vermeyin gerek yok bebişlerinize ciciler alın o paraya ha durumunuz çok çok iyidir bilemem ben şehir hastanesinde yaptırdım 20 dk da çıktım elhamdulillah
glsnbasaran Dgngdn 500₺ verdim hocam burayı tavsiye etti ama ben Başka yerlerede sordum daha fazlada isteyen var ama tavsiye ederim kesinlikle
Zeynep1080 beyazguvercinim33 katılıyorum ama benim tüp bebek özel muayenede dr ye gidiyorum oda Ali beye yönlendirdi 500 tl detaylı ultrasonu. Kredi bodcumuzdan dolayı çok sıkışıyoruz başka şeyden çok kısıyoruz İnan . Ama dr başkasını kabul etmiyo . Yoksa şehir hastanesi daha mantıklı
glsnbasaran Yani herkezin kendi düşüncesi tabiki benim devletten canım yandığı için hiçbirşekilde güvenmiyorum ilgisiz alakasızlar 🙋🏾♀️
glsnbasaran Dgngdn ne demek canım Hayırlı Geceler Rabbim Sağlıklı sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼🙏🏻
beyazguvercinim33 Dgngdn valla oğlumda özel hastane doktorum gerek duymadı çok şükür sağlıklı doğdu bu doktorum şehir hastanesinde kendi yard doçent hoca zaten mükemmel biri bu hocama tavsiye üzerine geliyorum çok da memnunum çok ilgili samimi özele gittim a life ücret fazla çıktı her defasında gidemem gelir durumu belli şuan 2 li 3 lü şeker yüklemesi detaylı ultrason kan idrar tahlili hep yapıldı hocamda çok yardımcı oluyor iyiyiz şuan elhamdulillah
Bushuz beyazguvercinim33 bahsettiginiz doktor sehir hastanesinde mi yanlis anlamdim yani ismi ogrenebilirmiyim acaba
SusamNur beyazguvercinim33 durumunuz yoksa tabiki devlete gitmek en mantiklisi ama durumu olan özelde kesinlikle iyi bir profa veya radyologa görünmeli ayrıntılı ultrason önemli insanın kendini her şeye hazırlaması için. Boşuna para vermek gibi dusunmuyorum ben.
isyo glsnbasaran ben de aydan biriye yaptirdim koru hastanesine gidiyorum aşırı iyiydi aklıma geldikçe dua ederim Allah yollarini açık etsin😊🥰
Sirinaysenur Gülhiz Karataş isimli radyoloji doktoruna yaptırdım ben, Çukurambarda muayenehanesi var, 350tl ücret ödedim ve çok memnun kaldım. Doktorumun önerisiyle gitmiştim zaten, tavsiye ederim. Google da aratırsanız randevu bilgileri mevcut.
HandeYavuz Ali İpek’ e yaptırdık doktorumun onunla anlaşması var kendisi gelip doktorumun muayenehanesinde birlikte bakıyolar çok memnun kaldım 😌
Ultraslan40 glsnbasaran nasıl bakmıyorlar? Bende o hastaneye gidiyorum 700₺ fiyat ile bakıyorlar ayrıntılıya 🤔
Minifasulye HandeYavuz benim doktorumlada anlaşması varda aynı şekilde Ali beyin o yüzden sorayım dedim😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi 🙏🏻
beyazguvercinim33 Zeynep1080 anlaşmalı işte bacım sonuçta cihaz cihazdır herneyse sağlıkla al kucağına ne diyeyim zor