espalp Suleymanovs 20’lerdin tamamını ters geçirdik. Daha küçük döner çok diyor herkes doktor da döner dedi. 32+3 olduk hala dönmedi 🤦🏼♀️ Ayakları aşağıdan çıkacak sanki vurdu mu😂
Suleymanovs espalp Bende de aynn oyle ya.ayaklar awagidaya iste cisim helsin diye bilerekten basiyo sanki😂
espalp Suleymanovs aklımı kaçırıcam bugün ayakları sanki çıkacak. Yürüyemiyorum, oturamıyorum bütün gün yattım ama hala normale dönmedi. Sağ kasığımda bi ayak var 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
LINDAMAY Suleymanovs 37 haftalık oldum hala dönmedi ters duruyor üstelik suyu da azalmaya başlamış… Önümüzdeki randevumda hala dönmemişse sezeryan günü verecekler. 😣
Suleymanovs LINDAMAY Vardir bi keramet.Boylesin Yazmis ALLAH.saglikli olsunlarda.anliyorum bende kendim dogurmam istiyorum.bekliyoruz🤲🏻
Ozgeliz Suleymanovs 38+4 bebeğim ters duruyor geçen hafta doktor karnımdan döndürmeye çalıştı olmadı bugün saat 10 da bir daha doğumhaneye alıncam şuan bekliyorum yine dönmezse Sezeryan olacam 😔