Suleymanovs Selam kizlar.Dun kontrole gittim.bebek 29+2 haftalik.kagit verirler ya.iste orda 29 30 haftaya uygun diye yazmislar. Kucuk bebek oldugunu soyledi doktor.hic bi problem soylemedi.yani cok zayif falan diye bi sey soylemedi.kilosu 1.200 boyu 35sm. Simdi burda bebek kilosuna boyuna bakiyom.boy yani babasi 1.85 ben ama 1.58.hani bana benziyor genetik diye rahatim.ama kilosundan cok rahatsiz oldum.boyle olupta bi sey yapan sonradan kilo alan bebek varmi?ben kendim doguldugumda 2.500 olmusum.bilemedim ama istiyorum bebeyimin kilosu artsin
Hominigirtlak Suleymanovs kasar sut yumurta cevizii4n kiloo aldirdigini soyluyor herkes. Ben her gece yatmadan 2 kasik pekmez yiyorum gercekten cok faydasini gordum kanimda dusukluk vs olmadi ebe bile sasirmisti bebegin kilosuda iyi tavsiye ederim eger gebelik sekeriniz yoksa pekmez cok faydali
Minnosaile Suleymanovs o haftalar da ne kadardık hatırlamıyorum canım ama babası 1.82 ve ben 1.60 boyumuz babaya çekmiş şuan 53 cm kilosu da 3727 haftamız 39+0
Suleymanovs Hominigirtlak Cok tesekkur ederimmm.ALLAH yardimcimiz olsun.yarindan itibaren bende baslarim🤲🏻
Suleymanovs Minnosaile Doktor baktigi an ayrintilida.minik bebek dedi🤗. Kendimde 2.500 dogmusum.karnim kucuk.4 5 aylik zann ediyorlar.kendimde 1.58 boyda 49 kiloyum simdi.doguma kadar bebek hic olmazsa 2.500 olurmukii .
Minnosaile Suleymanovs olur tabi ki canım. Az falan da değil. Sağlıklı olsunlar yeter. Sen düzenli olarak süt , yumurta , ceviz , muz tüket. Kilolu demek sağlıklı demek de değil ama annelik ruhu işte endişe ediyor insan. 😊