Eymen21 37 haftaya girdim 1 haftadir vücudum kaşınıyordu ama iki gündür aşırı kaşınıyor uyuyamıyorum. Bugün hastaneye gittim karaciğer enzimleri için tahlil yaptılar normal dedi ama ben çok kötü kaşınıyorum böyle olan varmı
Adves Eymen21 Bende ayni durumu yasadim enzimlerimde temiz cikti bi anda gecti anlamadim ama bi ara domates cok yiyordum onla alakali diye dusunmustum