Rumeyysakara Eşim oğlumuza Hızır ismini koymak istiyor ve benim de hiç içime sinmiyor. Sizce nasıl? Yanına bir de ek isim koyalım onu da sen seç diyor ama yine de güzel gelmiyor bana, vazgeçiremiyorum da bir türlü..
Mirayyy77 Rumeyysakara bense aynı sorundan muzdaribim eşim tutturdu Miraç olsun senin isminede uyuyor diye ama benim hala içime sinmiyor.. ben Uras ismini istiyorum çok fazlasıyla ama eşimide kırmak istemiyorum mecbur Miraç olucak bi taraf fedakarlık yapmak zorunda kalıyor ne yazık ki
medine_ Bence eşinizi de kırmayın sonuçta onun da çocuğu baba olarak o da gönlündeki isim olsun istiyor diğer ismini de siz koyun eşit olsun🙂doğuma kadar alternatif isimler sunun belki fikrini biraz etkileyebilirsiniz😉
Rumeyysakara medine_ tabii ona da saygım sonsuz ama biraz beğenmiyorum açıkçası. O kadar çok isim sundum ki vazgeçiremiyorum 😄 Babanın ismini koyalım hem çok mutlu olur bak diyorum hayır Hızır kesinlikle olacak ek olarak istersen babamın ismini de koyarız diyor 🙄
medine_ Rumeyysakara 😂babasının ismini bişe istemiyosa vazgeçirmeniz çok zor demekki canı gönülden istiyo bu ismi siz de kabul edin bari yazık 😃
medine_ Miskokulum eşiniz hızır koyuyosa siz de istediğiniz bir isim bulun o kadarına da bi şey demesin artık canım 😅
Rumeyysakara Ipek34 evet çok isterdim bunu canım. İşin kötüsü doğumuma da 38 gün kaldı ve daha isim net değil