Kızlar merhaba 5. Ayı tamamladım öyle kilo almadım fazla göbeğimde tabiki var ama aşırı büyük değil ama su 2 gündür falan böyle acı gibi bişey var derimde kasıntı da değil bi rahatsızlık hep yap sürmek istiyorum büyüdüğünden gerildiği için mi böyle oluyor catlaklar baslamaya mı baslıcak yoksa bunu yasayıp kremlediği için sorun yasamayan oldu mu ben cok dikkat etmiyordum simdi günde 2 kez sürüyorum