Berkos Arkadaşlar bugün 6 haftalık hamileyim.. Gün boyu afedersiniz orada(va....)da bir şey atıp duruyor resmen atıyor orası.. Normal mi acaba anlayamadım
Ekincis Berkos ne olduğunu bilmiyorum ama bende yaşadım aynısını hatta ileri haftalarda da oldu. Bi anormallik yoktu bebekte yada bende. Hayırlı olsun bu arada ❣️
Berkos Allah razı olsun kızlar.. Valla gün boyu böyleydi acaba ne oluyor anlayamadım.. kalp atışlarımı hissetiyorum acaba ne bile düşündüm ahhaha🤦🏻♀️😀😀