Eliztosun_annesi 37 haftalık hamileyim dün nst de 100 oldu sancım iki gün sonra tekrar gidecem bu sancıyla alırlar mı hemen Doğuma normal doğumdanda çok korkuyorum 😔
Zeynep9398 Eliztosun_annesi Meryem ana otu var aktarlarda satılıyor sancı gelince onu büyük kapın içince suya koyuyorsun Yasin 3 ihlas felak nas süreleri okuyup az bsy içiyorsun Allah’ın izniyle inanarak yaparsan 8 10 santime kadar açılman oluyor
Tazegelin12 Eliztosun_annesi Haftaniz daha erken ki bu haftalarda gayet dogal sanci bwbekte bi sorun yoksa suyunda falan azalma vs.yoksa acilmanizi beklerler
Mom72626 Eliztosun_annesi sancıları nasıl hissettin canım? Benim dün karnım çok ağrıdı tüm gün sonra kasıklarım. Bugün de hatta şimdi Bebek taş gibi karnımda Kasıklarım çok ağrıyor adet olmuşum gibi 😒😞
Eliztosun_annesi Mom72626 kasıklarımda sırtımda ve belimde şiddetli bi ağrı sertlik oluşuyo karnımdada düzenli aralıklarla oluşan bi ağrı
Mom72626 Eliztosun_annesi ben de bu ağrılar yüzünden yarın doktora gidiyorum. Belimde karnımda kasıkladımda ağrı oluyor. Birde Bebek çok kasılıyor artık günde 10 u geçiyor
R_Arslan Eliztosun_annesi canim 100 olmasi degil duzenli olmasi sanciyi hissetmen ve acikliginin olmasi lazim benim 30larda duzenli sancim cikti bitane 75e vurdu 1parmak aciklik cikti oyle olunca cati muayenesi yapildi bugunde nisanim geldi sancilarim var sıklasmasini bekliyorum dua edin benim icin 🤗