11.haftamdayım ve karnım resmen 5 aylık gibi Kafayı yicem Kabızlık yok ama şişkinliğim oluyor Herkes iç karnın dar olabilir demeye başladı Doktora gittiğimde unutmazsam sorucam neden bu kadar büyüdü diye 🤷🏻♀️😩
Böyle erkenden karnı büyümeye başlayan var mı??