Kızlar 38+5 günlük hamileyim dünden beri çok fazla sancım vardi bu gün acile gittim. Nst de sancım çıkmadı alttan muayene etti ve dedi ki.rahim ağzın hala çok kalın en ufak bi.yumuşama bile yok dedi. Eve gönderdi. Sürekli yürüyorum. hurma ada çayı ne bulsam yapıyorum ama bırak açılmayı yumuşamam bile yokmuş. Korkuyorum sezaryen olmak zorunda kalicam diye. Ne yapmalıyım dünden beri de sancım var ama nst de çıkmadı doktor cuma günü tekrar çağırdı. Yardımcı olun lutfeenn