Sabah 12 den aksam 8 bucuga kadar asiri sanci cektim hic acilmam yoktu yatis yaptigimiz da o kadar sanciya kıvranmaya 3 cm acilma oldu ve acilma kontrollerinde asiri kasilma ve agri yasadim dogumhaneye kontrole gitmek istemiyordum artik aglaya aglaya gittim epidural yaptirmaya karar verdik en sonunda 8 bucuktam beridir epiduralle bekliyorum ama halen 3 cm acilmam o kadar eziyet cektim bari normal dogum yapabileyim hayirlisiyla nolur dua edin kızlar simdiden hepinizden Allah razi olsun❤