espalp UlkuDuran ilerde büyüdükçe de hep oralarda takıldığını görürseniz daha çok göbek acısı yaşatıcak beni hatırlayın😬 başka yerler öyle değil ama göbek deliği ve yanları çok acıyor gerçekten
UlkuDuran Ebrucukk ilk gebeliğim canım o yüzden merakla bekliyorum. Rabbim seni de sağlıklı sıhhatli kavuştursun öncelikle yavruna🥰 Sana kavuşmak için yapıyordur o annesi şiddetten değil 😊
Ebrucukk UlkuDuran benımde ilk çok merak ediyorum bi geçmedi günler ya Aminnnn kuzum inşallah senide benıde saglıklı hayırlı bıbskeılde kavustursun Rabbim 🙏🏻😇teşekkurederimmm
ilkbahar_23 UlkuDuran bende de o dönem oldu baya acıyordu doktora da gittim bişey yok dedi. Büyümeden kaynaklı rahim gerildiği için oluyor. Birkaç hafta sonra kendiliğinden geçti.
UlkuDuran ilkbahar_23 uyudum uyandım hala acıyor demek ki devam edecek bir süre 😊 teşekkür ederim cevabın için. Dediğin gibi büyümeden kaynaklı herhalde.
UlkuDuran Ebrucukk senin az kalmış canım ondan geçmez sana artık günler 😊 Rabbim bi avazda kavuştursun sizi. Bizim yolumuz uzun daha ☺️
UlkuDuran espalp Vay sıpalar ya 😍 öyle yaparsa emin olun hatırlarım el mahkum katlanacağız ama doğunca onların o göbüşlere de bir şeyler yapmak gerek 🥰 şaka bir yana iyi olsunlar da hiç problem değil.