39 haftalik hamileyim. Gunumun dolmasina bir haftam var.pzt gunu cati muayene si oldum sali gununden beri yogun bi akintim var ilk basta pembeye yakin sumuksuydu nisan olabilir dediler ama sancim gelmedi.son iki gundurde renksiz ve sümuksu gelmeye basladi acaba dogum yakinmi bugun gene kontrolum var dr a sorucam