Kızlar geçen ay bana doktorum decavit yazdı kullandım bittiğini söylemiştim ama bi ilaç yazmadı eşimin teyzesi de unutmuştur normalde yazarlar dedi bana 3 ay yazdı sen git yarın sağlık ocağından yazdır vitamin ilacı sıkıntı olmaz diyor ama ben doktoruma mı sorsam ilacı yazdırsam mı bilemedim