Edibegunduz Kizlar 37+2yim bugun oglen nisanim.geldi hastameye gittim 2 cm aciklik var dedi ama bebek daha kanala inmemis . Simdi lavaboya gittim bi o kadar daha nişan gelmis normal mi bu acaba ?? Bide nişan geldikten tahmini kac gun sonra dogum basliyo
Burcubursa Edibegunduz Canım kahverengimi, pembe mi nişan. 2-3 güne başlıyormuş genelde. Tecrübeli olanlar yazar yukarda kalsın
R_Arslan Edibegunduz canim 37+4um bugun oglen koyu kahverengi bayag kati kivamli nisanim geldi. Doktoruma yazdim hastaneye cagirdi vajinal muayene yapti 3cme yakin acilma var rahminde yumusamis 1 2gune dogurursun dedi. Suan ara ara gelip giden sancilarim var nstde cikiyor bende hissediyorum zaten. Hayirlisiyla bu gece dogursam keşke. Rabbim hepimize tez vakitte hayirli guzel dogumlar nasip etsin🤗
oyuncakperi Nişan erkenden de gelebilir canım nişan geldiği gibi doğum da başlayabilir. Hatta parça parça gelen nişan bile olabiliyor önemli olan nişanın gelmesinden çok sancıların sıklığı dogumun başladığına işaret eden en önemli unsur.
mucizem_oglum 24 veya 48 saat içerisinde başlayabiliyormuş benimde geldi 37+2yim 3 gün oldu ama daha doğum yok sancım oluyor nstde çıkmıyor nasıl oluyor anlamış değilim açıklgm 2 santim eve gönderdiler suyun gelirse gel dedi
Edibegunduz R_Arslan amin insallah canim insallah , ben inanilmaz stres yapiyorum ya ilk gebelik oldugu icin hic bir bilgim yok arastirip okusam bile yasamak farkli diye dusunuyorum bi turli rahatlatamiyorum icimi
R_Arslan Edibegunduz canim herkes nasil doguruyor bosversene. Dogurunca geciyomus hersey herkes oyle diyo kasma stres yapma gececek bitecek diye dusunup o sureci atlaticaz