Turkane merhaba kızlar..hamileliyimin 9+3 haftalığındayım ...boğazım ağrıyor..qrib olurum diye korkuyorum..ilk olarak ne yapa bilirim? başına gelen lütfen cevaplasın..çok mu riskli?
Nurcan126 Risk bilmiyorum ama 7 haftayım benim 20 gün sürdü grip sorun olmadı nane limon ve parol içebilrsin geçmiş olsun