Merhaba 17+5 haftalığım dün akşam pikniğe gitmiştik yer soğuktu yerde oturdum uzun bir süre minder yoktu gece saat 4'ten beri kalçamda vajinamın alt kısmında belimde karnımda inanılmaz bi ağrı var uyuyamadm hiç gündüz biraz geçmişti sonra karnımın sağ tarafında bu ağrı şiddetlendi yürürken zorlanır oldum geceden beri sıcak su torbası koyuyorum geçmiyor acaba soğuk mu aldım yoksa başka bişey mi napmalıyım öneri verin lütfen ağrım bazen inanılmaz oluyor batma şeklinde oluyor çekilme hissi oluyor ne geçirir neden olmuştur lütfen yardım edin