Mom18_ Erken gittiğim için doktor taminde bulunamadı. Şuan 15. Haftamdayım. Cinsiyet tahmini yapmasını bilen varmı kızlar?
artis_sevim Mom18_ bende ayni durumdayım hiçbir şekilde göremedi 2 doktora da gittim😂😂 artik detayli ultrasona saklayacagim sanirim kendimi🤣
Felipe Mom18_ [url=https://hizliresim.com/3OpX49][img]https://i.hizliresim.com/3OpX49.jpg[/img][/url] Ben de buraya ilişeyim ? Sizce nedir ?
Bebisim_1208 Serife07 https://hizliresim.com/mXJYBY bna yaparmisiniz lütfenn kendi doktorum erkeğe benziyor dedi başka bi doktor 12 haftada kız dedi şuan 17 haftanın içindeyim
EAK Mom18_ google a hizliresim yaz canım.Çıkan sayfayı aç resmi yükle sana bi link verecek forum yazan yerdeki linki kopyala buraya yapıştır.
Bkr-efe Nurcan126 oluyor canım benim doktorum 12. Haftada 100 de 100 erkek hazırlığını yap demişti ☺️
CinarBaykal Nurcan126 benim 12. Haftada 2li test esnasında %90 kız dedi Görülüyor hatta 11. Haftada da görülüyor ama kişiden kişiye değişiyor tabi
Pinargull EAK https://share.icloud.com/photos/0-Hs0oMYQ3-d6pI9kDQZ_oFiw benimkinede bakarmısınızz 😇 11+5
Serife07 Bebisim_1208 bacaklarina baksana acmis yukari kaldirmis cok az cikinti var pipi gibi benim de oğlum olduğu için söyledim ama tam bilemeyiz sadece tahmin