Arkadaşlar çalışan anneler
Günde 7,5 haftada 45 saat dışında fazla çalışması yasak olduğundan haberleri var mı ?
İşten çıkarılma ya da doğum öncesi doğum sonrası izin kullanımlarından haberleri var mı
İzinden döndünüz part çalışma teklifini yapabileceğinizi biliyor musunuz ?
Hepsinin cevabını vericem fakat benimde bilmediklerim vardır. Lütfen sizlerde ekleyin.
Doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta yasal izniniz var. Paranız sgk tarafndan ödenir fakat sgk nız devam etmez.
16 hafta izinden sonra dilerseniz 6 aylık ücretsiz izin de kullanma hakkınız var. Burda para almazsınız.
Birde iş yerinize part çalışma teklifini sunma şansınız da var.. Vermek zorunluluk var. Vermezlerse tazminatınızı öder, işten çıkarırlar. Sanırım 4 saat çalışma oluyor.
Yanlışlık varsa anlattıklarımda düzeltme yapabilirsiniz.