İyi aksamlar herkese karmaşık duygular içindeyim üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum arkadaşlar şuan tam 32 haftalık hamileyim bu sabah çok güzel uyuyordum bi anda ıslaklıkla uyandım ayaga kalktım bacaklarımın arasından tabiri caizse şarıl şarıl suyum gitti ilk gebelgim bu arada kızlar aynı olay aynı şekilde 28. Haftada da başıma gelmişti ağlamalar ve korku eşliginde hastane yolunu tuttum bu ikinci yani ilkinde de aynısını dediler şu an da herşey gayet normal bebeğin suyu normal enfeksiyon yok rahim agzın normal sancım yok nts de de bişey cıkmıyor agrım yok sancım yok peki neden oluyor diyorum doktorumun verdigi net bi cevap yok şuan hastaneym sabaha kadar gözetim altında tutalım dedi serumla antibiyotik veriyor bi de nts ye baglıyorlar simdi sorum şu içim rahat degil kızlar çünkü sebepsiz bişey olur mu neden böyle birşeyle karşılasıyorum başına gelen var mı bana ne önerirsiniz doktorum ne kadar olumlu şeyler söylesede bişey olursa diye içim vicdanım hiç rhat degil birde 32 haftalık kilosu 1750 doktorum haftasıyla uyumlu diyor ama bana göre alt sınırda sizce kilosu nedir ve bana akıl verin ne yapayım