4203serife Kızlar merhaba 4 ay önce kimyasal gebelik ile düşük yapmıştım ondan sonra adetim düzene girdi ve biz hic eşimle korunmadık bugün de adet olmam gerekiyodu bilmiyorum ya sizc3 n3zmn test yapayım yardımcı olurmusunuz🤔😏😊😉
Elifdikel 4203serife eğer sabredebilirseniz 3 gün sonra yapın derim ama gebelik varsa erken gebelik testleri gösterir
Nurcan126 4203serife Merhaba adet düzenliydi ama bugğn olmadınız yarın da olmasanız test alıp yapabilirsiniz silik de olsa çıkar hayırlısı ile
Ruyaninprensi 4203serife Insllah vardir canım bekle istersen bi kac gun ben adet günümde yapmıştım çıkmıştı herkezde farklı olabilir:)
Simos44 2melek_1prens doktora gitmelisiniz bunun nedenini kimse bilemez. 8 gün geçip negatif çıkınca bir sürü ihtimal var
Hamileanneler_25 4203serife adetin 3-4 gün geçince yap varsa çıkar zaten ben ikisinde de 3-4 gün geçince yaptım çıkmıştı
Nurcan126 4203serife inş canım bn adet 3 gün kala silij çıkmıştı adet günüm de kan testi vermiştim hafi hayırlısı bazen adet de bi hün sarka biliyor ama sen yarın bi test al haber et 💁♀️
4203serife Nurcan126 valla canm adetimd3 bir iki gun önce bacaklarım ağrır belim ağrırdı bu sefer boyle bir şey yok hayırlısı ya
2melek_1prens 4203serife iki gebelikte de o testten kullandım onlarda çıkmıştı ama şimdi 8 gün geçti ama sonuç negatif cuma günü kan vercem