Seymasezer Bana da yakın. 2 kere zorla randevu bulup gittim, ilkinde sabah 10 da sistemler yoktu, aşırı kuyruk vardı dayanamadım geri döndüm. 2. Sinde gittim 3 lü test yaptılar ama o doktor yoktu, sonucunu gösterecek doktor bulamadım. Randevu olmadan başkasıda bakmıyor zaten. Belirli bi doktor çok zor yani Kanuni de. Sürekli değişiyor. Randevu da bulamıyorsun yenilerine o çok sıkıntılı oluyor. Çok kalabalık. 😒