Ozlem2634 Duygdmr benimde cenemde cıkmıstı hafıf kabarık oluodu ve kırmızı kahve gıbıydı 4-5 aylık flndım ama sımdı gectı 7.5 aylıgım
Gmzyrli Duygdmr gebelik maskesi deniyormuş. Doğumdan sonra geçiyormuş. Bende hiç olmadım güneş kremi sürmeden hiç çıkmadım şimdiye kadar o yüzden galiba
Biyologhanim Benimde burun ve hafif yanak bölgemde var. Bu ay çıktı şuan 15+3 haftalığım. Doğumdan sonra geçer diyolar.
Mlkkrmtc Bebisim_1208 1 kızım var onda hiç bir leke olmadı bebek gibiydi bu 2. Hamilelik 2 haftadır var lekeler yüzümde bakalım bu ne olacak