Yusrakandemirr Tüp bebek ile hamile kaldım ancak transfer sonrası 8 günden itibaren kahverengi lekelenmelerim bir hafta sonra pembeye döndü tam 10 gün oldu halen lekelenmelerim devam ediyor ama azalıyor git gide. Bu durumu yaşıyan oldu mu hiç? 5+1
Suna_Aysal Yusrakandemirr bende transferden 10 gün sonra olmustu hatta demistim tutmadi ve test yapmistim cift cizgi cikmisti hamileligimi böyle ögrendim . Sonrasinda hamileligimin 10. haftsina kadar lekelenmelerim oldu ve gecti simdi 25. haftadayim.
Yusrakandemirr Suna_Aysal ayy çok saol içimi rahatlattın 🤗 bende tutmadı sandım sonra kan verdim 8 gün 22 cıkmıştı. Bu lekelenmelerden korkuyorum sadece coğu kişi düşük olur die korkutuyor.
Suna_Aysal Yusrakandemirr düsük riski tabiki oluyor canim bunun icin yatmalisin is yapmamalisin doktorunada söyle progestan versin mutlaka kullan . Doktoruna kesinlikle haber ver
Nesexx Benim yerleşme kanamam olmadı lekelenme falan da olmadı zaten benim hiç bir belirtim yok sadece karnım şişti tekme atıyor o kadar
Yusrakandemirr Pregesteron ampül kullanıyorum şuan ama bir kaç gündür azaldı lekelenmelerim inşallah düşük olmaz 😔