Canım ben de 15 +1 im. Hiç çıkmadı çok zayıf olduğum için hiç hiç göbeğim yoktu şimdi normal yemek yersin azıcık çıkar ya öyle oldu sadece bilenler eşim falan dikkatlice bakınca ehh biraz çıkmış diyorlar o da heralde beni üzmemek için 🙂 ben takmıyorum sağlıklı olsun da bebeklerimiz sen de takma böyle diyen insanları. Daha iyi geç çıkması de onlara 🙂