Merhaba arkadaşlar, gebeliğimin 34+1.haftasındayım. Son 2 gündür karnımın orta bölgesinde sancıya benzer ağrılar duyuyorum, ağrı 3-4 saniye devam ediyor düzensiz aralıklarla. Ancak epeğ kıvrandırıyor. Artık bugün de geçmeyince doktora gittim, NSTye bağladılar ve sancımın olmadığını, endişelenmemem gerektiğini söyledi doktor. Sadece üşütmüş ola bileceğimi söyledi və 1 ağrıkesici almamı söyledi. Eve gelir gelmez içdim ilacı fakat hiç bir etkisi olmadı. Üşütmüş olsam ishal,kusma gibi belirtiler de olmazmı? Hiç biri yok.
Başına böyle bişey gelmiş olanlarınız varmı acaba? Ne yapabilirim başka sizce