Mkrrm doktorum 28 agustos diye bi tarih verdi. Ama.bilmiyorum. oglusumdan emin degilim. Belki erkende gelir belki gec :), kontrolume bayramdan sonra gidicem bakalim .bayramda bi sorun cikarmazsa bebikim . cati muaynesi falanda olmadik daha. En son 36 haftada ntsmiz iyiydi. Simdi kasilmalarim aradada sag tarafima sizi giriyor