yigitmom_ Fasulyem22 ic camasiri giydigim gunler sıkıyor diye tahristen yanıyordu ama agda yaptığım gun evden cikmadim ic camasiri giymedim geniş etek giydim püfür püfür süper oldu😂
Fasulyem22 yigitmom_ deneyeceğim yarın mutlaka 😊 bir de bu deri kopması olayından çok korkuyorum valla sen korkmadın mı hic
yigitmom_ Fasulyem22 bende ilkin tedirgin oldum ama agdanin ısısını ayarlamasi lazim yaptırdığın kuaförün özenli olmasi şart hamileyim hassasim diye diye kadini pert ediyorum her ay😂
Pelintaner Fasulyem22 bepantol krem ve madascol krem al ikisini karistırıp sur hic bir zarari yok bnde kullaniyorum yaniklar icinde cok iyi bakim icinde lekeler icinde tavsiye ederim
Ekincis Fasulyem22 ya deneyimlisinizdir ama bence ağdayı yapanla alakalıdır yönüne dikkat etsinler. Bende beyaz tenliyim sadece kukumda çıkarken tek tük irin olabiliyor. O da normal.
Semre42 Fasulyem22 evet mecburen yaptiriyoruz dogum yaklastikca daha da hazirlikli olma duygusu bastiriyot ama cok da agrili hassas oluyorz Allah yardimcimiz olsun 🙏
Serpilsaltikalp lilamom kızarması benek benek olması çok normal ama kan toplaması morarması tamamen teknik hata. Cildiniz ne kadar hassas olursa olsun fark etmiyor
lilamom Serpilsaltikalp dedim ya ikinci kere yapilinca oluyor cok hassas oldgu icin gerdrp tek seferde aldi aldi yoksa morariyor malesf