Selam arkadaşlar nasılsınız Kızlar 6 aylık hamileyim son zamanlarda yalnızlık korkusu sardı beni evde yalnız kalamıyorum eşim nöbet usulü çalışıyor bende öyle hala nöbet tutuyorum ama ev üzerime üzerime geliyor bunalıyorum bi ses bi nefes arıyorum sürekli okuyorum ama olmuyor hala aynı ağlıyorum çoğu zaman 😔 Aynı durumda olan var mı ne yaptınız acaba ? Bi dua edin bi çare deyiverin bana