Merhaba arkadaşlar 39+5 günlük hamileyim bugün kontrol vardı doktor 40+2 de gel suni sancıyla doğumu başlatalım dedi. O zamana kadar kendiliğinden gelir mi dedim pek gelecek gibi durmuyor dedi. Bebek aşağı inmediyse suni sancıyla normal doğum olur mu? Aşağı indi diyelim Sancı olmadan gidip suni sancıyla normal doğum yapılabilir mi?