Rufina Merhaba. 31 haftalik hamileyim, bebegim 2 kq. Doktor haftasindan 3 hafta buyuk oldugunu soyledi. Erken dogum olmasin diye 36 haftaya kadar az haraket etmemi, yatmami soyledi. Boyle bir sey basina gelen oldu mu?
dvran22 Rufina benim 32.haftada 1750 çıktı 1 hafta geriden geldiğini söyledi burda okuduğum bebiş kilolarına gore senin bebeğin kilosu gayet iyi yani fazla gelmedi bana
twins-mom Rufina hiçbşy olmaz Allahın izniyle merak etmeyin bende 33 haftalık hamileyim ama bebeklerim 34 haftayla uyumlu ikiz benimkiler biri 2360 biri 2470 gr ben bu halimle bu haftaya geldim hiç korkmayın 4-5 kilo bile doğsa bi sorun olmaz nolcak benim arkdşm doğum yaptı tam zamanında 5 kilo gayet sağlıklı ikiside
Askkokuluyavrum Rufina benim de kuzum 3 hafta önde 35 haftaya girdim bugün doktor erken Doğum riski hic demedi sadece iri bir bebek olduğu icin erken almak Zorunda kalırım dedi suan 34+0 iz 3 kgyzz çok şükür bir sağlık sorunu yok renkli dopplere girdik geçen hafta kan akışları vs çok iyi dedi Elhamdullillah bence sende hic sıkma kendini yemene içmene dikkat et sağlıkla gelir Allah’ın izniyle
Rufina dvran22 bir ay karbohidrat ve şekeri kestim, ama durum degişmedi, yine 3 hafta önden gidiyor. Doktor yemekle bağlı olmadığını, benden bebeğr giden kandan aslı olduğunu söyledi
dvran22 Rufina yani yiyeceklere dikkat etmene rağmen bebiş 3 hafta önden gidiyorsa genetiği ile alakalıdır canım takma kafana😊 hayırlı bi şekilde doğum yaparız inşaallah
Rufina dvran22 evet, doktor da oyle soyledi. Normal dogum istiyorum diye cok endiseliyim. Kilosu.cok olursa sezeryan ola bilir
[silindi] Rufina ultrasondaki veriler tahmını verilerdir lütfen bukadar dert etmeyin.. 200-500gr arasi yaniliyor
dvran22 Rufina yani ben sizin bebeğin kilosunu çok fazla bulmadım nedense o haftaya gore, ayrıca ultrason cihazlarında kilo konusunda oynama olabiliyor Bende yarın hastaneye gideceğim bakalım 34.haftamda bebişm kaç kilo olmuş olacak😊
dvran22 Rufina tamam canım 1 buçuk 2 saat sonra randevum var o zaman sonucu aldığım gibi yazarım inşaallah ..siz şimdi kaçıncı haftadasiniz
dvran22 Rufina canım hastaneye gittim 2 kilo 67 gram çıktı boyu da 43 santim ..yalnız şunu da belirtyim bizim ultrasona gore 32 hafta 5 günlük gözüküyor ama normalde bugün 34 haftalığız Yani gelişim 1 hafta geriden geliyor doktor bunu problem etmedi 2 haftada 320 gram almış gayet iyi yeter ki kilo alsın dedi
Kubos58 34 haftalığız 2800 gr dedi benimkinede büyük oldugunu söledi ama seninki gayet iyi normali o civarlarda zaten