baZen doktoruma gıcık oluyorum ya bebeğimin kafası iki hafta önden gidiyordu daha önce.o yüzden beni perinatologa gönderdi garantiye alalım diye gittim doktor bi problem yok küçüçük bir fark anlayamazsın fabrikasyon değiliz tabi ki büyük kafalı da var küçüğü de öyle su toplama vs yok dedi içim rahatlamıştı . Benim doktor da taktı çocuğun kafasına yine of çok büyümüş bilmem ne nörolojik bişi olabilir mi hımmm gerçe perinatolog Bişi yok dedi hımmm mmmm diye düşünüyor hasta etti beni ya sen kendi kafana bak dicektim yetti canıma ya 😡😡🤬😡🤬😡🤬😡