Gurbet_kusu Kizlar dün gece 40+5 haftamizda normal dogumumuz mecburi sezeryana döndü şuan okadar tecrübesizim ki napacam ne yapmam gerekiyor hiçbir fikrim yok. Bu konuda tecrübesi olanlar bana tavsiye verebilir mi?
ezehra Gurbet_kusu bende öyle oldum 15 saat sancıdan sonra alındım ve 1 hafta çok kötü oldum baş ağrısı bel ağrısı öldürdü bnei 🤦♀️
Akfth Gecmis olsun ben sezeryan yapmadim ama bu sefer sezeryan istiyorum bekliyorum yorumlari bende 😊
Hilalllllll Ben de kontrole gittim sezaryen oldum acil.şükür iyi geçti her şey de var bi hayır canını sıkma kızımın ilk ağlamasını duydum o an her şeye değerdi. Bugün 28.günüm Ağrı sızı kalmadı ilk zamanlar zor oluyor o kadar olacak ameliyat sonuçta 😊
Gurbet_kusu Hilalllllll bu gaz çıkarma meselesi ben mesela biraz çıkardım ama öyle çok değil yeterli mi acaba bide karnım sanki olduğu gibi duruyor iner mi zamanla
Hilalllllll Gurbet_kusu doktorlar gaz meselesine çok önem veriyorlar kayısı hoşafı suyu bunları çok içtim sen de mideni rahatlatacak şeyler iç. İlk zamanlar karnım daha çoktu yavaş yavaş indi hala var karın ama yapacak bişe yok rahim anca toparlanıyor korse arada takıyorum tam başlamadım takmaya
Gurbet_kusu Hilalllllll inşallah çabuk toparlarim canım şuan karnimda ağrılar var ama iyiyim genel anlamda
Hilalllllll Gurbet_kusu yürüyüş yap yavaş da olsa. Bir de yaranın üstünü sakın kapatma ben ilk başta hastane bezini üstüne getirmiştim rahatsız etti beni geceliği falan da üstüne çekme altta Dursun
Hilalllllll Gurbet_kusu onu çıkarırlar sonrasında baticonla temizlersin bikaç gün temizleyip gazlı bez örttüm üstüne
Hilalllllll Gurbet_kusu bir de banyo yaparken ameliyat bandı aldıkteki 10 lira yine su geçirdi poşette bağladım belimden