Kbrlby Ms hastasıyım çok ileri seviyede değil. Bir iki gün içinde doğum olablir . Normal istyorum bir sıkıntı olur mu
Kubuuu1 Kbrlby bu konuda sizi en iyi doktorunuz yonlendirir. Teyzemin gelini MS hastasiyken hamile olduğunu öğrendi ve normal doğum yaptı çok şükür iyi ama ne seviyedeydi onu bilmiyorum
HandeYavuz Kbrlby annem yıllardır ms hastası iki normal doğumu var canım 😌 atakları tetikleyebileceğini söyleyen doktor da var ama