Merhabaa :) ben bir dusuk sonrasi iyi bir doktor sayesinde kan pihtilasma sorunum oldugunu ogrendim. Suan 10 haftalik hamileyim kan sulandirici igne kullaniyorum. Daha once bir dusuk yasadigim icin tedirginim biraz. Kalp atisini dinlemek icin gttigimizde ogrenmistik ilk bebegimi kaybettigimizi. Hic bir belirtim olmadi kanma sanci gibi. Simdi de surekli tedirginim. Benmle ayni durumda olan var mi acaba???