Merhaba bayanlar. 40+1 deyim. Nişan geldi dün sabah. İki gün önce alttan muayene oldum ondan bu yana kahverengi lekeler vardı bu geceden itibaren yoğun sulu lekeler gelmeye başladı ben su zannedip hastaneye kostum ama yoğun vajinal akıntın var dediler eve döndüm. Şimdi hala devam ediyor açık pembe su bu sefer de. Nasıl birşeydir bu yaşayan var mı aceba?