Sinem_22 Selam kızlar benim tiroid bezim düşük çıktı ve 11+4 günlük hamileyim böyle bi durumla karşılaşan var mi. Tehlikeli mi bebeğin zekasını etkiliyormuş diyorlar çok endişeleniyorum. Daha önce hiç bişeyim yoktu hamile kalınca ortaya çıkmış
Sultanas Sinem_22 bende de yüksek çıktı düşmesi için ilaç kullaniyorum sende ihmal etme endokrinoloji veya dahiliye bölümüne git ilaç tedavisi başlar
Seda_123 Sinem_22 Dahiliyeye gideceksin canım onlar seni endokrinoloji bölümüne yönlendirecek hap verirler büyük ihtimal normale döner