40+3 üz bugün açılma var mı diye baktık tık yok cuma son şansım.Cuma günü Propess yapalım dedik ama bulunduğum şehirde aramadık yer birakmadim yok yok adını bile ilk kez duyan eczacı medikalciler var...Cuma gününe kadar açılmam olmazsa suni de işe yaramazsa sezeryan olacağım hayırlısı demekten başka bir yol yok😕