Nesrinimsi döllenmeden sonra 10,11,13 ve 14.gün kullandım.4 hafta boyunca da kullanmadim yani.psikiyatristim hiç-bir sey olmaz dedi.ilaci da yarim aliyordum çünkü.17.gün organ gelişimi başlıyor yazıyor internette onun rahatlığı var insallah birsey olmamıştır.dogum doktorunuzun söylediği korkuttu beni.