Minedemir15 Sultanss bnde bu buna benzer post açmıştım cnm 2 ay önce doğum yaptım adet olmadan önce düşük i ihtimalmiş adet olunca yumurtalama başlıyomuş
UraZka Sultanss niye olmasın ki? Çok fazla var. O yüzden süt korur diye korunmamZlık yapmayın diyorlar. Hamile mi kaldın canım
Sultanss Yok cnm kalmadim bi boş gebelik bi tanede 29 haftada bebegimin kalbinin durmasiyla bebegimi kaybettim önce tedavi görmek istoyorum o yüzden kalır miyim die sordum korunmam lazim o zaman tşk ederim kizlar bilgi icin