18'e giriyorum. 16 dan beri hissediyorum. Seğirme gibiydi. Bebek değildir, daha erken dedim. Doktorum zayıf kadınlar erken hissedebiliyor dedi. O günden beri her gün sırt üstü yattığımda hissediyorum. Hatta çikolata yediğimde hemen sonrasında pit pit mutlaka oluyor. Öyle olunca bebek olduğuna emin oldum. :)