Ebru9360 8+1 haftalik hamileyim karnima ara ara acayip bisy oluyo agri gibi yanma gibi cok karışık seyler anlam veremedim bulantim cok oldgu icinmi acaba karnimda boyle seyler hissediyorum
Kbrazcan Ebru9360 bende 6+5 deyim canım ikiz hamileyim karnımın içinde sanki organlarım yanıyo yada böyle organlarım yara olmuş sanki çok ağırıyor aşırı tedirginim yarın doktora gidicem baş dönmesi ağrısı da var bulantı var ama kusmuyorum 😢 kısacası kötüyüm ayakta duramıyorum
nahirci6041 Ebru9360 canım bebek kendine yer ediniyor normal bunlar benim de öyle olmuştu doktorum kendine yer yapıo ondan ağrı yanma hatta kazı yapıyormuş gibi hissedersin demişti rabbim sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsın inşallah :)
Ebru9360 Kbrazcan doktora gidip geldgn zaman banada bilgi verirmsn canm benm kontrolume daha var cunku
Kbrazcan Ebru9360 geldim canım hepsi için normal dedi bebeklerimin de kalp atışını duydum şükür iyi olduklarını duydum ya geçti sanki