Nermink Merhaba sevgili tecrübeli anneler 😊 doğum sonrası korsel kullanımını sormak istiyorum. Kullanan anneler Ne marka kullandınız ve be kadara aldınız faydasını gördünüz mü? Şimdiden teşekkür ederim
PakizeMehmet Nermink bende burda bekleyeyim galiba benim sezeryan olacak bebeğin kilosundan dolayı sezeryandan sonra ne zaman takılıyor korse. ben marka olarak Yamuna alıcam M beden elimde S beden var ama onu zayıflama sürecimde kullanmıştım heralde S icine olmam suan😂
Ekincis Nermink yamuna alttan çıtçıtlı korsede indirim varmış mevcut indirime ek çağla düvencinin 20 tl indirimi var cagla20 koduyla. Baya öneriliyor göz atarsınız.
Nermink Nermink yamuna marka şekillendirici korselerin fiyatlarına baktım da benim için pahalı 250-300 aralığında 😱
Nermink PakizeMehmet bende ilk doğumu sezeryan oldum. O zaman kullanmadım pişman oldum. Bu defa kullanmak istiyorum karnım löp diye ortada kalmasın bu defa 😔 sanırım bir problem falan olmazsa 1 hafta sonra kullanılıyor. Yine de dr a sormak lazım
selbi_19 Nermink evet ya çok pahalılara bence sezeryan olu am onun için bende böyle ayarlanabilir düşünmüştüm
PakizeMehmet Nermink evet bencede zor olur ama bhndan mı bahsetti acaba bayan. Valla canım ben gebelik öncesi kilo verme sürecimde s beden almıştım bu korseyi memnun kaldım dik tuttuğu icin bel agrım da kalmadı sırf bedenden dolayı almak zorundayım tekrardan 😣
Mervednr Nermink bende şuan doğumdan sonraki kiloyu kestiremiyorum. Hemen kargoya veriliyormuş zaten doğumdan sonra sipariş vercem
selbi_19 Buna benzer bir şey buldum gittigiyordan 3 kademeli ayarı birde kullanıcı yorumları güzel ürün 40 tl sizce nasıl?
Nermink selbi_19 40 tl ise uygun bence. Kullanıcı yorumları çok önemli iyi deniliyorsa düşünülebilr. Hangi marka acaba